Functieomschrijving

Wij zijn op zoek naar enthousiaste en gemotiveerde Servicedesk medewerkers voor verscheidene klanten van ons. In deze functie maak je deel uit van een gedreven ICT-team. Als helpdeskmedewerker ben je verantwoordelijk voor het oplossen van ICT gerelateerde problemen en het goed functioneren van de PC’s en bijbehorende apparatuur. Je bent het aanspreekpunt voor collega’s en/of klanten en zorgt ervoor dat iedereen op een veilige en efficiënte manier kan werken. Je ondersteunt de gebruikers zowel on-site als telefonisch, afhankelijk van de soort klant.

Jouw belangrijkste taken: 
• Het oplossen van incidenten of escaleren naar collega’s (als je het niet zelf kunt oplossen)
• Het aannemen en registreren van calls en het monitoren, coördineren en afsluiten van incidenten en changes
• Beheerwerkzaamheden uitvoeren
• Het bewaken en opvolgen van meldingen en storingen 
• Het informeren van klanten over incidenten en changes 
• Rouleren in mogelijke waakdiensten (afhankelijk van de klant)

 

Functie-eisen

• Je hebt een afgeronde MBO/HBO ICT-opleiding
• Je beschikt over kennis van PC’s en randapparatuur, actuele Windows- en officepakketten
• Je hebt ervaring met Ticket systemen
• Kennis van Microsoft / Linux (afhankelijk van de klant)
• Je beschikt over een servicegerichte instelling en probleemoplossend vermogen 
• Je werkt accuraat en zelfstandig maar bent ook een teamplayer
• Je bent communicatief vaardig, en hebt een goede beheersing van de Engelse taal, zowel in woord als geschrift

Schrijf je vrijblijvend in zodat we contact met je op kunnen nemen zodra wij een passende vacature voor je hebben.

Nog niet gevonden waar je naar zocht? Klik dan op 'altijd op zoek naar' of 'alle vacatures'.