*** Wij mogen voor deze ZZP opdracht bij onze opdrachtgever helaas niet werken met 3e partijen ***
Onze opdrachtgever
Staf en Juridische zaken Leven&Uitvaart hebben ondersteuning nodig op het gebied van Privacy. Vanuit de integratie van 2 entiteiten is het beleid en de governance die zorgt dat ze voldoen aan de privacywetgeving geüniformeerd en geoptimaliseerd. De eerste fase hiervan is uitgevoerd door een centraal Privacy team. Daar is het nieuwe beleid opgesteld en zij zien op dit moment toe op de correcte implementatie. De implementatie vergroot de werkzaamheden voor het decentrale bedrijfsonderdeel Leven & Uitvaart. Daarom zijn zij op zoek naar een ervaren Privacy professional die gedurende een periode van 8 maanden een specifieke opdracht uitvoert gericht op de implementatie van het privacybeleid binnen Leven & Uitvaart
Gewenste expertise
De opdrachtnemer dient te beschikken over een gedegen en actuele kennis van privacywetgeving, specifiek de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Een WO werk- en denkniveau, richting Rechten, en minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare functie zijn vereist. Heeft het vermogen om zelfstandig opdrachten uit te voeren en effectief te communiceren en af te stemmen met relevante interne stakeholders. Competenties zoals accuraat, analytisch vermogen, communicatievaardigheid, ethiek en integriteit, en probleemoplossend vermogen zijn essentieel.
Werkzaamheden
• Advies geven over privacyvraagstukken en begeleiden projecten om ervoor te zorgen dat deze voldoen aan de AVG.
• Data Protection Impact Assessments (DPIA’s): Coördineren, uitvoeren en beoordelen van DPIA’s om de privacyrisico’s van gegevensverwerkingen in kaart te brengen en te mitigeren.
• Implementeren van privacybeleid binnen Leven&Uitvaart.
• Bijhouden van het register van verwerkingsactiviteiten.
• Beoordelen en opstellen van verwerkersovereenkomsten.
• Afstemming en informatieoverdracht met interne stakeholders om de implementatie van privacymaatregelen effectief te laten verlopen.
• Zelfstandig uitvoeren van de opdracht tot implementatie van het privacybeleid binnen Leven & Uitvaart, in afstemming met betrokken afdelingen
Verwachte resultaten
Na 8 maanden wordt verwacht dat de opdrachtnemer de overeengekomen resultaten van de opdracht heeft opgeleverd, waaronder onder andere uitgevoerde DPIA’s en een geactualiseerd register van verwerkingsactiviteiten. Dit omvat het tijdig en compleet opleveren van DPIA’s, het actueel houden van verwerkings- en schoningsregisters, het informeren en betrekken van diverse stakeholders, en het strak neerzetten van de samenwerking tussen Compliance, Risk, Operations, Privacy Office en Juridische Zaken.
Looptijd en evaluatie
Duur: 8 maanden met tussentijdse evaluatie. De opdracht is voltooid wanneer de bovenstaande resultaatafspraken zijn geleverd. Onder voorbehoud van vertragingen en aanpassingen aan de opdracht kan een verlenging van de inzet van de professional nodig zijn.
Contact
-
1 van 4Vul je gegevens in
Via onderstaande knop kun je je gegevens achterlaten en je CV uploaden.
-
2 van 4Wij nemen contact met je op
In een eerste kennismakingsgesprek bespreken we je wensen, ambities en drijfveren.
-
3 van 4Persoonlijk gesprek
We stellen je voor aan de klant, je wordt uitgenodigd voor een persoonlijk gesprek.
-
4 van 4Contract besprekingen
Bij een match bespreken we samen met jou en de klant alle details door.